Saturday, November 5, 2011

haishhh , bersawang dah blog aku ni ..
dah lama jugak tak bukak blog kesayangan ...
coz tatau nak cerita pasal apa ..
nothing special happening ..

oh btw ..
ucapan ni untuk dia yang pernah bertakhta kat hati aku ni :
awak ,
janji lelaki memang tak boleh pakaikan ??
rasanya dulu awak pernah janji dengan saya macam-macam ,
itu lah ini lah
last last , apa jadi ?
siapa tinggalkan siapa ?
heishh ,
awak ni kan ...
jangan terlalu playboy tau !
nanti takde perempuan nak dengan awak padan muka awak !!
saya nasihat je ..
coz takut awak tak laku je satu hari nanti ..
awak tau tak , waktu awak tinggalkan saya ,
sedih sedih sangatsangatsangatsangat !
saya menangis tau tak ??
semua kawan saya kata tak gunanya saya menangis sebab awak
sebab awak dah tak sayangkan saya ..
mulamula saya tak nak dengar cakap diorang ..
tapi makin lama saya rasa harapan saya untuk dengan awak makin nipis ..
so , saya mula beralih ..
saya dah mula sedar yang awak tak perlukan saya lagi dah ..
akibatnya sekarang ni ,
walaupun saya masih sayangkan awak ,
tapi saya dah dapat lupakan awak (:
happy nya saya !! :D
saya harap awak bahagia dengan kehidupan awak sekarang ..
sejak awak tinggalkan saya , saya selalu muram , sedih , moody ,
tapi sekarang ni saya dah jadi Aida yang sebenarnya ...
saya dah jadi diri saya yang normal ,
mungkin ada hikmah jugak awak tinggalkan saya ,
maybe ada lelaki yang lagi baik kat luar sana yang Allah dah jodohkan dengan saya ..
saya pun dapat pengajaran daripada benda yang dah jadi ni ..
pengajarannya is for not trusting men 100% .. (:
mummy saya pun ada pesan gitu ,
jangan percayakan lelaki 100% walaupun dia dari keluarga kita sekali pun ..


tamat sudah ucapan di atas buat si dia yang pernah bertakhta dalam hati aku ..
sekarang ni tukar topik pulak ..
SELAMAT HARI RAYA KORBAN !!!!
kesian lembulembu semua kena sembelih ,
heishh , tapetape ,
nanti semua lembulembu masuk syurag ..
kan kan kan ? :D
wah , rasa happy dah berblogging balik ..
dulu waktu sebelum periksa ..
hadui .. (=__=)
waktu before exam tersangatlah rindu dengan account facebook ..
tersangatlah merindui blog yang dah bersawang ni ,,
twitter pun ! youtube dah lama aku tak sentuh ..
tapi sekarang ni FREEDOM IS MINE ~
haha , setiap saat aku mesti mengadap komputer or lappy ..
bukak internet ..
tapi ...
.................................

tahun depan masuk form 2 pulakk ...
heishh , ni yang sakit !!
malas nya nak pergi sekolah ..
haduii
letih nak mengadap buku ,

busyanbusyanbusyan larh !
akoe ta syukew larh mengadap buku skool nieyhh ..
letih aww !
lebiy baek akoe tidow at umahh jeww ...
aghh , malash syiakk ..
somebody help me !
akoe tamau mengadap buku aka homework ..

haduii , aku paling menyampah bila orang tulis bahasa cam kat atas ni ..
dasar perosak bahasa .. =____="
ejaan dah elok hang pi tukaq pasai pa ??
sakit mata aku tengok tau !!
dah lah .. aku nak pergi dulu ..
kbaii ..
(:

No comments:

Post a Comment