Sunday, October 23, 2011

sedih ? euww , tolong lah !

kau remove aku dari facebook ? tak heran ..
kau remove post aku ? tak batak ..
kau ingat aku kisah sangat pasal kau ?


aku tersangatlah dah muak dengan perangai kau yang terlampau SYOK SENDIRI
aku tersangatlah benci dengan perangai kau kuat tacink !
aku tersangatlah tak suka dengan perangai kau suka bajet pandai tuh !!
aku tersangatlah meluat dengan perangai kau yang bajet lawa , (lawa ? lawa ke kau ? =____=)
aku tersangatlah jijik dengan perangai kau yang poyo je lebih !


sebenarnya banyak sangat perangai kau yang aku benci gila , tapi aku malas nak salin sebab terlalu banyak , (=____=)
kau jangan nak poyo dengan aku lah ,
kau ingat kau remove aku , kau boleh jadi hot lah ?
aku tak batak , ramai orang nak kawan dengan aku ..
*bukan nak perasan , tapi itu kenyataan yang tak dapat nak dielakkan .. (haisshh)
aku tak sedih tak kawan dengan kau ..
aku ada kawan dunia akhirat aku yang sangat memahami ,
tak macam kau , tak understanding langsung !!
asyik bagi sokongan negatif ,
kau nak tau tak ?
budak2 melayu kelas anggerik semua meluat dengan kau ,
#haha,itulahkenyataan


aku nak bagi nasihat , itu pun kalau kau baca entri aku lah ..
tolong ubah perangai kau tu .
kalau tak , kau takkan ada kawan
aku tau ? semua orang tak sukakan perangai kau tu ,
sebab tu kalau kau nak ada ramai kawan ,
sila ubah perangai kau tu
kalau tak , sampai bila2 kau akan sunyi sebab tak ada kawan ..


so , renung-renungkanlah yea ? (:
terima kasih

No comments:

Post a Comment