Thursday, November 17, 2011

my birthday is ..!

16 November is a day that i become an adult ...
yeah i'm growing up .. (I'M GETTING OLD !!)
celebrate dengan kawankawan dekat ..
ehem ,
KFC ..
KFC mana ?
hee ..
KFC tesco rawang ,
hebatkan ? :P

kami roundround dalam tesco tak buat apaapa pun .. (-.-)
sorry , no pictures for this entri ... -.-
(malas nak upload , faham tak ?!)
whatever ..

macammacam yang jadi ..!

1. waktu on the way nak ambik Dina , kereta aku pulak rosak tengahtengah jalan ... (heishh , nice kan ?) nasib baik mummy ada nombor telefon mekanik , mummy call mekanik tu .. but nasib baik ayah Ana pun ada , dia yang hantar kitaorang pergi ambik Dina and terus straight to tesco rawang ... (:

2. abang KFC dengan abang Santai ngorat Nazhra ! walaweh .. hot lah member aku yang sorang ni ! <-- jeles .. (=.=) berapa kali ulang alik depan kedai Santai , Nazhra asyik kena ngorat je .. haduii ..

3. yang ni best : KITAORANG GADUH DENGAN KAKAK JUAL KASUT DEKAT KEDAI VERN'S !!! perghh , masyukk kot ! kitaorang kat tandas , then suddenly ada sorang kakak gedik tu cakap "excuse me ..!" dengan nada yang agak membuatkan diri dia mendapat peluang untuk diterajang secara percuma ..! kamikami ni memang agak taksuka dengan orang jenis begitu ... aku cakap dengan Dina .. "weh , nanti kakak tu keluar dari tandas .. kita cakap kuatkuat EXCUSE ME ..!" Dina just macam .. 'okey' and bila kakak tu keluar , Dina terus cakap dengan nada suara yang maha kuat "EXCUSE ME !!! dah jom keluar" and bila kitaorang nak keluar , aku dengar kakak tu cakap "APAHAL KAU TAK PUAS HATI KE ?!?!" (tak silap aku dia cakap camtu ..) aku dengan kawan aku dah macam ....
".................... -.- ...................." woahh . akak ... uhhh , takutnya ~~~poyo je .. bila kitaorang roundround , asal lalu depan kedai kasut Vern's je , mesti kakak tu ushaa baik punya ..
cik kak , kalau mata awak tu cantik takpe lah jugak ... ini mata kau macam .... heishh , menyampah aku .. dasar @$#%$%&^Q#@$&**&* betul !
member dia pun ushaa je kitaorang .. uhhh , takutnya kita ~~ (pleasee lah !)
gediksss tahap gaban nak mati !!

4. pak teh's family came to my house ! (: celebrate birthday aku sekali ..

that's all .. and yeah ... i'm already thirteen ... (and , semua member sebaya aku semua dah nak masuk fourteen years old , aku baru masuk thirteen years old... =___=" heishh , sedih ..)

No comments:

Post a Comment