Sunday, October 9, 2011

10 KELEBIHAN PEREMPUAN (:

aku tengah bosan gila , so aku pun bukak internet ..
then aku jumpa satu artikel yang menarik perhatian aku ...
heee , saya sebagai perempuan sangat berbangga untuk menayangkan artikel yang bertajuk
'10 KELEBIHAN PEREMPUAN'
:D


okay , let's begin


1.Perempuan lebih berevolusi menjadi cantik.

2.Perempuan lebih sering selamat dari kemalangan kereta.

3.Perempuan lebih senang rasa selesa.

4.Perempuan lebih tahan tekanan.

5.Perempuan makan makanan yang lebih sihat.

6.Perempuan lebih sering lulus perguruan tinggi.

7.Kekebalan tubuh perempuan lebih kuat dari lelaki.

8.Umur perempuan lebih panjang.

9.Perempuan dapat jadi bos yang lebih baik. (for guys , don't be jealous .. :D)

10.Perempuan melabur dengan lebih baik.


hmmm . so ... you know what ? I'M PROUD TO BE A LADIES !!!!!


p/s: yang nombor 9 tu maybe betul , but ........ trust me ... i am the worst boss ever ... so don't pick me as your leader , okay ? (:

tata ..

No comments:

Post a Comment