Friday, April 8, 2011

wah!!! aku budak batak

ngee~ comel la gary!!!
aku rasa korang akan tau kenapa aku letak gambar gary... -.-
XD weh weh! tadi kan.. aku pergi pasar dengan parents aku, aku sebenarnya memang
dah biasa dengan keadaan pasar...http://www.emocutez.com
kiteorang pergi pasar sebab parents aku nak cari bahan masakan... ^_^
jalan punya jalan punya jalan...
sekali, ayah aku berhenti kat satu tempat ni... kat situ ada jual banyak ulam!!
ayah aku pun, ambik satu batang kacang botol..
aku ingat kan ayah aku nak beli kacang botol tu...
rupanya....http://www.emocutez.com
ekkk!!!! amende tu??
ayah aku tunjuk kan aku kacang botol tu...
aku nampak ada siput kecik kat situ...http://www.emocutez.com
eeee~!
aku dengan mak aku dah tergelak... ayah aku pulak tersengih tengok siput tu..
ok laa... pastu kiteorang pun blah dari kawasan ulam-ulaman..
kiteorang pergi kat tempat ikan pulak
dah beli ikan, usha2 semua tempat...pastu ayah aku tanya..
"nak beli ulam ke?"  pastu mak aku cakap ape ntah... aku tak dengar sebab aku tengah kusyuk
usha pasar tu macam orang batak...
pastu sekali tetiba, mak aku cakap "entah, tanya la aida"
aku tersentak... "eh..apa2??" ayah aku tanya "nak ulam apa?"
ngee~ of course laa... aku cakap ulam favorite akuu.... KACANG BOTOL...
wahahaha!!http://www.emocutez.com
aku pun cakap laa.. "kacang botol!! yang ada siput babi..." yeah!!
secara spontan perkataan tu keluar dari mulut aku...
parents aku dah gelakkan aku... aku tersengih jee...
kiteorang pun pergi sana...
aku tanya ayah aku, "mana siput babi tadi??" ayah aku balas dengan ayat yang sangat aku suka..
"entah, dah pergi sana kot" sambil tunjuk ke suatu arah   OMJAYYY.... = ='
apa laa...
then ayah aku suruh ambik gambar aku...
aku dengan tak malu nya........................................ POSINGGG!!!!!
fuhaha! orang tengah ramai....
aku pulak posing sambil pegang ubi kayu..... ceh...
bajet model la aku ni! dah la pegang ubi kayu, kalau pegang telefon blackberry or iphone,
tapela jugak... = ='
pastu kiteorang pun pergi tesco sebab ada barang lagi yang nak kena beli...
THE ENDDD........................