Wednesday, February 16, 2011

perubahan selepas tahun baru cina di sekolah aku....

hai sume ! lama tak update blog...oh..jap nak cakap something ni..mulai hari ni,saya nak tukar panggilan saya kepada aku..boleh kan ? sebab rasa tak selesa bila guna saya...tak biasa...dah terbiasa guna aku...okie ? aku tau ? ummm..anyway...dah agak lama aku tak update blog aku kan ? pasal nya...aku dah mula sibuk dengan hal sekolah aku...oh...aku dah ada ramai kawan ! ahahaa ! seronok seyh ! http://www.emocutez.com and...aku dah mula rapat dengan dorang...aku dah mula keluar kan perangai gila2 aku ni di kalangan kawan2 baru aku...huhu....agak ramai la kawan yang aku dapat...oh...lupa nak cakap pulak...lepas tahun baru cina,banyak perubahan yang berlaku...banyak murid2 semua kena tukar kelas mengikut keputusan UPSR yang sebenar...so makna nya,waktu baru daftar kat sekolah...cikgu tak susun murid2 mengikut keputusan UPSR...hish..apa la cikgu ni...tapi aku tak tukar kelas..pasal aku dapat 3A 2B..kelas aku iaitu kelas 1 Anggerik memang untuk murid2 yang dapat 3A 2B....nasib baik...aku tapayah tukar kelas...http://www.emocutez.com tapi...jadual kelas pun dah tukar..cikgu yang mengajar pun dah tukar..tapi ada yang tak tukar la... tapi....umm....tade pe laa....okie ! itu saja untuk hari ni...sebab aku dah tak tau nak cakap apa....bubye kepada semua manusia di muka bumi ini...BYE !!!http://www.emocutez.com

p/s : ummm...sekolah menengah ni tak la seteruk yang aku sangka...

No comments:

Post a Comment