Tuesday, February 22, 2011

Aku Model..Hehehee


Hi..entry kali ni...saje nak tunjuk bakat model yang ada pada diriku ini...haahaahaa....Hmm ni kat Tasik Kundang..my mummy dan akulah jadi modelnya..My sis pulak focus and snap.. Kekadang dia snap..kekadang mummy snap..aku pun ada gak snap..hmm practice jadi model and photographer at the same time..

 Ni gambar aku dengan my big sister yang kecik dari aku. kah..kah..kah... Kalau dia dengar mesti dia bengang.. Selalu jadi issue nih... Location Putrajaya..Mummy was the photographer nyer.. Amacam ?.. ada gaya executive tak.. (bagi aku perah santan sikit ye..)

Up..up.. and away. ....not a bird, not a plane...but its supergirls nak terbang.! (Bagi aku perah santan lagi ye..)

gambar kat atas ialah kat Forest Research Institute Malaysia Kepong.. Amacam..?..Wei everobody.... ni tunjuk sikit je...nak tengok lebih lanjut petiklah jari anda di sini.. (GayaPhotography) Blog my mummy. Pasti tidak mengecewakan...!  Ada banyak lagi gambar2 yang menarik..! Peaceeeee..

4 comments:

  1. semard seh!
    akuw palng skew gamba koe yg n0.3 uh!
    nice gilew dowh!
    nmpk ko lebeh matang seh!

    ReplyDelete
  2. ohh..yang tu..haha ! XD aku unn suka yg tuh..

    ReplyDelete
  3. WAHHHH...... POSING SAKAN NI.... HA HA HA..

    ReplyDelete
  4. hehe.. mestilah..dah nama model.. takkan model nak kena berdiri tegak macam dengar lagu negaraku depan kamera kot.. haha !

    ReplyDelete