Monday, December 6, 2010

KAWAN SEKOLAH



gambar-gambar ni diambil pada hari terakhir persekolahan iaitu pada
16 november 2010


ok, dari kiri ke kanan.. Razlin,Atikah dan Atika..
kawan baik saya...


hehe, saya yang pakai cermin mata tu... yang buat 'peace' tu
adalah Rasyidah, pengawas kat belakang tu
Hidayah, dan yang duduk sebelah saya tu Syuhadah..


hahaha! ini gambar yang paling saya suka sekali..
nampak happy sangat..


dari kiri ke kanan, Aidah, Erly, Rasyidah..
kawan baik kesayangan saya!


sebelah kiri, nama dia Aiman, juga ketua pengawas kat sekolah.
yamg kanan pula Nabiel, pelajar lelaki yang paling ceria tahun 6..


jejaka harapan tahun 6 skbbs 2
Megat, Amirul, Irham...



Amirul, Irham, Aiman, Shazmin, Asmui, Nabiel
dan cikgu kesayangan kami...

Fara dan Iman Damia
sorang cute sorang lagi comel...
huhu

No comments:

Post a Comment