Monday, August 15, 2011

a very beautiful moment

pada 13.08.2011 ..... (sabtu)
pada pukul 2.00 p.m hingga 5.30 p.m
buat projek sejarah kat rumah aku ,
buat , buat , buat .........
(memang tipu lah kalau korang cakap buat kerja tak stress langsung !)
zeriuz ... stress sangat2 ~~~













rasa macam nak Tuzki Bunny Emoticon
buat projek sejarah je ... tapi macam buat kerja ofis yang melambak2 tingginya mengalahkan gunung everest !!!!!!
sumpah derr ,
memang sakit otak lah jawabnya ,,,
yang datang kat rumah aku , ATHIRAH , ANIS , NAZHRA
so ... me .. and my two idiots friends nak rehat2 jap ....
nazhra tak nak join coz terlalu serius terhadap laptop di depan nya ...
(memang spesis bontot berat ! =_= )
*well , it doesn't matter ... -.- Tuzki Bunny Emoticon
bila stress , pasang lagu guna speaker mummy .. :P
pasang kuat2 !!!!!! aku , athirah and anis ... terloncat2 bagai nak rak ...
konon2 tengah disko lah ... hatoyaiiii -_-'
Tuzki Bunny Emoticon
then , buat benda bodoh kat facebook .... -.-
Tuzki Bunny Emoticonpunya bosan ...

then decided nak shoot a few pictures sebelum depa 3 ekoq balik ...
Tuzki Bunny Emoticon
aku pun amik shawls aku ,

then ajar depa semua pakai stail hana tajima :DTuzki Bunny Emoticon
mula2 memang diorang semua terkial2 nak pakai stail hana tajima ...

last2 , aku pakaikan ... dah boleh dah ... haha
Tuzki Bunny Emoticon
then pakai make up ... ^___^



and then ...
SNAP !!! Tuzki Bunny Emoticon








konon2 bajet cantik lah ... =__=

















K.A.M.I 
(:



   












candid tak jadi ... :P







 <---  semua bajet lawa ..


loser lah konon !
*blah lah weh !!


so , tu lah akibat kebosanan buat projek sejarah ....  Tuzki Bunny Emoticon
memang desperate perlukan ke-enjoy-an .... -.-'
that's all ... for today ...
tata yalls ! sayonara !!! Tuzki Bunny Emoticon


p.s : yeah yeah yeah .. i know i know .... dah lama aku tak update blog right ? busy :/

No comments:

Post a Comment