Thursday, August 18, 2011

kami benci

aku memang tak berapa suka dengan satu group niyh !
(perghh , dengan tak bagi salam nya !)
*kisah pulak aku kan ?


group ni ada 4 orang jejaka ...
dalam group ni ada A , E , M , dan D
kami (aku , athirah dan nazhra) memang ANTI dengan A dan E !
tapi kitaorang ok je dengan M and D ,
well ..










aku benci gila dengan A ni sebab




-bajet hensem (nasib baik memang hensem pun ... tapi tak hensem macam mr. mine ok ?!)


-suka show off


-selalu sangat cover macho (please lah ! GELI-GELIMAN aku !)


-asyik2 betulkan rambut dia je ! (nak je aku sound dia ... "kalau kau buat camtu lagi !! aku tetak tangan kau jadi 12 !!!" nasib baik aku tak berani nak sound dia !)


-terlalu banyak perempuan keliling kau lah !! (aku tau kau banyak peminat ! and aku tak cemburu , tapi masalahnya semua perempuan tergila2 kat kau macam kau ni Taylor Lautner ! tolong lah !! menyampah )


-mentang2 lah kau orang kaya !!


-beg kau penuh dengan key chain yang membuatkan aku jeles !! >:/ (ini memang aku tak boleh nak maafkan kau !)


-aku tengok kau macam jambu je ... =_=


-kau chubby ... (aku memang kurang dengan lelaki yang chubby !!)


-tolong lah jangan nak berlakon jadi seorang yang pemalu .. (sesungguhnya aku memang JIJIK dengan perbuatan kau tu ! harapmaklum , terimakasih !)


-suka bajet justin bieber kan ? (euww .. justin bieber dengan A , dua2 pun aku ANTI !)










aku benci gila dengan E ni sebab




-totally bajet hensem .. (tolong lah , kau tak lah sehensem A !)


-perasan ramai peminat ... (sesungguhnya kau sangat berlainan dengan A yang ramai peminat !!)


-tolong ajar sikit awek kau yang tersangat menggedik ...


-suka sangat buat perangai kan ? >:(


-SOMBONG !!


-setia lah konon2 !!


-aku benci dengan kau sebab kau tu poyo !!


-hipokrit ! (pergi library sebab apa ? oh ... sebab nak study ea ?? KENTUT ! pergi library bukan sebab belajar , tapi sebab awek gedik kau tu ada kat situ ... blah la weh ! engkau dengan awek kau sama je perangai , nanti anak korang perangai pun 2x5 macam korang !)


-tak tau malu ke ?! (hei , tak malu ke dating dengan awek depan cikgu ?! tak malu ke dating dalam library ?! tak de tampat lain ke nak dating ?!!)


-setiap kali aku tengok muka kau mesti aku meluat !!










itu lah sebabnya mengapa aku tersangat tak sukakan jejaka 2 ekor tadi ...
MELUAT ~
bagi sesiapa yang tau orang yang berkenaan ,
mintak kerjasama tolong jangan bagi tau ..
kalau tak ... aku tanak kawan korang ! :P
ngoii
LOL !




ok lah ... itu je ...
saja nak melepaskan geram aku terhadap 2 ekor lelaki tadi
byebye , terimakasih , siladatanglagi
(: <3



No comments:

Post a Comment