Friday, June 24, 2011

lalala, sila usha di sini!

yayaya, hari ni aku gi sekolah
(memang lah, takkan pergi pantai pulak = =)
ayah aku also datang coz hari ni kena ambik slip peperiksaan, :P
*perlu ke bagi tau?
OF COURSE PERLU!! COZ AKU ADA SERTAKAN GAMBAR AKU KAT SEKOLAH DENGAN MEMBER2 AKU!! :D
hemm,
sooo
jom ushhaaaaa sikit!!!!! 
heeee , ^^









yeah, itu dia aihh! cikgu Masturina! wa punya guru kelas ofkoss! :D




blok kelas wa!


sangat happening, harap maklum.. :)


yerp! tengah dating dengan Nazhra, hee~ :P


ya ya ya, kelas aku.. agak berserabut rite? :)


lalala, pemandangan from luar kelas aku~ -.-
nothing special,


dalam kelas aku, senang je nak cam aku.. coz why?
nampak tak yang ada tulis SEE? hee,
aku je satu2 nya budak yang lipat lengan baju.. :PP


mesyuarat ahli tingkap, :))


Nazhra, selamba je kau buat meja jadi kerusi... = ="
oh btw, athirah.. yang tengah pusing belakang tu!
haa! kawan baik dunia akhirat aku! haha :DD


aku pun tak ingat aku tengah berangan apa time tu.. = ="




Athirah ni tak habis2 dating dengan Siew Bing, :/


maap! tudung aku kat dalam semua gambar memang sakai
:/ sebab tengah frust menunggu,
sebab tu la, frust menunggu sampai tudung aku sakai
kalau tudung aku tak macam tu mesti aku cantik!
*ECEH! :P perasan sudaa!


kejam kan aku? Athirah tengah bercakap, aku buat bodoh je.. :P


korang nampak tak 2 ekor minah yang tengah pandang kamera?
haa! itu lah kawan aku yang memang satu kepala dengan aku,
kalau kiteorang berkumpul, mesti mengekek ketawa mengalahkan pontianak!
sebab Athirah dengan Nazhra suka buat lawak yang macam.. heishh! tak terkata apa!


haa! tu! tersengih! tergelak!
mesti tengah mengumpat aku! = ="
dorang ni selalu macam ni tau!
sepak laju2 kang!
*hee, padahal aku pun sama perangai macam tu! :P









yeah, dah habis usha? :)
emm, tudung aku memang sakai!
harap maklum.. -.-
memang tudung aku selalu macam tu,
aku dah banyak kali betulkan,
mesti jadi macam tu balik!
heishh!
aku bakar kang tudung tu!

emm, anyway.. hope you enjoy yeah? :)
memang agak penat lah,
but.. aku tak kisah! :D
OKIES, that's all!
bye bye people! :))))))

No comments:

Post a Comment