Thursday, May 5, 2011

aku sayangkan dia.. sumpah aku sayang gilak dekat dia! aku sayang+suka kan dia...
sejak aku broke up dengan ex-bf aku, aku rasa aku mula sedar yang aku sukakan dia..
dia selalu buat aku tersenyum, dia selalu buat aku ketawa.. dia sangat baik...
aku tak tau dia guna jampi apa sampaikan aku tak boleh lupakan dia,
dia memang pandai.. aku tak tau macam mana dia boleh rampas hati aku dari ex-bf aku..
aku sukakan dia, pagi petang siang malam aku tak boleh lupakan dia
makan minum mandi berak pun aku tak boleh lupakan dia...
kalau aku tak nampak muka dia dalam sehari, seriously aku rasa macam nak demam sebulan..
hari ni aku tak pergi sekolah, so aku tak dapat tengok muka dia..
demi mengubati rasa rindu aku, aku luahkan kat sini.... *my lovely bloggie and my only fav blog.. :')
esok hari jumaat, hari jumaat jarang gila aku dapat tengok dia.. :(
tapi tak apa aida, kalau umur panjang... minggu depan mesti aku dapat jumpa dia...
aku sayang dia, tapi aku tak sure sama ada dia sukakan aku ke tak..
sangat sedih... :(    guys, please kasi sokongan kat aku kay?? :')
dekat blog ni dengan korang jela tempat aku mengadu...


*to my friends who read this, hope you guys will comfort me... :') love you xoxo..

ok la.. that's all peeps, bye.. and have a nice day