Saturday, March 26, 2011

ngee~ sangat happy woo!

ngee~
aku teringat waktu aku darjah 3 dulu... -.-
hee...time tu bulan ramadhan..aku dengan family aku nak berbuka puasa..
so, aku dengan family aku unn, gi la selayang mall
kiteorang pergi kat paparich.. (kedai makan favorite aku! ^_^)
kiteorang pun order la makanan..
order makanan apa, aku unn tak ingat.. takkan ingat dan tak akan pernah ingat... -.- (biul)
pastu, bila makanan sampai, azan maghrib yang merdu pun sudah berkumandang.. (sebenarnya, tak dengar azan pun, tengok jam sudaa!)
kiteorang pun makan... (memangla makan, takkan melompat pulak.. hadoyai... = =')
sekali, time kiteorang makan, kakak aku cakap.. "eh..ada stacy lah... nadiah pun ada, riz pun! toi pun ada!" (aku rasa, mesti korang kenal dorang kan??) sayangnya..cuma nubhan tade..
bila kakak aku cakap camtu, sikit lagi aku nak tercekik! nasib baik tak tercekik... bila kakak aku cakap camtu, aku terkejut, terus tertelan makanan yang ada dalam mulut aku, dah lah aku tak habis kunyah lagi...dah tertelan..besar pulak tu! (maafkan saya perut, awak terpaksa berusaha dengan lebih keras untuk menghancurkan makanan yang saya tak habis kunyah lagi... :'(   woo~ saya rasa BERSALAH terhadap perut saya..)  *aida! tapayah guna capslock pun boleh kan?pastu, bila kakak aku cakap camtu, aku pun usha la... walaweh! stacy siot! time tu memang aku minat gila dengan stacy! lepas aku habis makan, dorang pun dah nak bertolak balik.. tapi.. nasib aku memang baik time tuu... ayah aku panggil stacy... mak aku dengan kakak aku minat nadiah.. so, ayah aku panggilkan nadiah sekali... pastu, kiteorang pun amik gambar dengan dorang..aku ada amik gambar dengan nadiah..tapi aku tak ingat gambar tu kat mana.. yang aku ada cuma gambar aku dengan STACY! woo! ni haa.. gambar nye.. * :( sebenarnya aku malu nak upload gambar ni..pasal aku time ni buruk and serabai.. macam orang yang kepenatan pasal tersesat kat hutan.. tak kisah la...aku tutup mata je..
euww...aku nampak macam budak nerd kan??? = =' skema siot aku!
ehem..anyway...

Stacy atau nama penuhnya Stracie Angie Anam diterima masuk dalam Akademi Fantasia musim keenam dan beliau adalah salah seorang daripada empat belas calon pelajar yang terpilih untuk memasuki Akademi Fantasia setelah mengharungi berbagai-bagai ujian di setiap peringkat ujibakat yang diadakan.
Beliau juga adalah salah seorang pelajar yang berjaya mara ke peringkat akhir bagi musim keenam bersama Riz, Nubhan, Toi, dan Nadia. Pada 17 Mei 2008, beliau telah dinobatkan selaku juara Akademi Fantasia Musim 6 sekaligus mengungguli takhta juara AF kepada kaum wanita berturut-turut selepas Mila iaitu juara AF5
p/s: aku amik tu dari wikipedia... -.-
walaupun sekarang aku tak layan lagu melayu, tapi aku still sayang dengan stacy.. ngee~ <3 love you stacy! ^_^